Everyone Loves Selena Gomez

FRÅGESTUND

Av Everyone Loves Selena Gomez - 2014-08-06 03:20

Nu kör jag en frågestund. Ni får kommentera exakt vad ni vill. Frågor om Selena, om mig och mitt liv eller om vad ni vill!
Fråga på så kommer svaren snart! / Antonia

 
 
Ingen bild

selenator

23 augusti 2014 22:01

Hej igen! Ett tag sen jag skrev här ( senast var om Selenas tatuering)
Men jag har en fråga, det sägs att Selena sa i en intervju att hon ångrar sin roll i Spring Breakers. Är det möjligen sant? Kan du då lägga upp en video på intervjun?

Everyone Loves Selena Gomez

24 augusti 2014 10:35

Jag kan försöka hitta videon men jag har inte sett någon video där hon säger att hon ångrar sin medverkan i spring breakers!
Jag har sett det mesta med henne så jag tror inte det finns någon video!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards